دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-ST

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-ST

  • 53

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-ST دستگاهی است از نوین تاک تبریز که می تواند انواع فلزات همچون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را برش بزند. در دستگاه های برش لیزر فاکتوری که قدرت دستگاه را تعیین می کند، توان خروجی آن است که اگر شما به دنبال دستگاهی متناسب با کسب و کار خود می گردید، اولین چیزی که باید چک کنید، توان آن است. این مدل از دستگاه در توان های 1، 1.5، 2، 3 و 4 کیلووات (1000 وات، 1500 وات، 2000 وات، 3000 وات و 4000 وات) موجود هستند.

ویژگی های دستگاه

می دانیم که این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- گیره های اتوماتیک برای برش دقیق:

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-ST از این جهت درست مثل مدل LF-H است اما مزیتی به آن اضافه شده است و آن اضافه کردن ابزارهایی برای برش پروفیل و لوله‌های آهنی است. در واقع این مدل به گونه ایست که یک سری مدارات الکترونیک و سامانه‌ی پنوماتیک دارد و به همین خاطر قادر است که لوله و پروفیل را از هر دو طرف قفل کند. نکته اینجاست که این کار بصورت خودکار انجام می شود به گونه ای که مرکز کار در مرکز ابزار قرار می گیرد. دیگر نکته مثبت این مدل دستگاه ها این است که به خاطر قابلیت هایی که دارد، مانع از تابیده شدن لوله های کشیده می شود.

2- میزکار دقیق و مستحکم:

یکی از عضوهای بسیار مهم در دستگاه های برش فلزات بدنه آنهاست که می تواند در طول عمر این دستگاه ها و داشتن عملکرد خوب در آنها بسیار تاثیرگذار باشد. بدنه این مدل از دستگاه ها از آنجا که از ماشین‌آلات مکانیزه و دقیق ساخته شده است، دارای قدرت بسیار زیادی در جذب شوک های وارد شده دارند. سطح رویی بدنه دستگاه نیز با یک سری مواد مقاوم پوشانده شده است. همچنین یکی از مشکلات در روند کار برش فلزات، حسایت به گرماست که می تواند روند کار را متوقف کند! بدنه این دستگاه ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که نسبت به گرما حساسیت بسیار پایینی دارند و از همین رو چنین مشکلی را هم حل کرده اند و تاثیر شگرفی بر عملکرد صحیح برش خواهد گذاشت.

خرید دستگاه برش لیزر فایبر

ویژگی های دستگاه

3- تاج سبک و مقاوم:

تاج عضوی از دستگاه برش لیزر فلزات است که وظیفه اش این است که از نازل لیزر نگهداری کرده و به حرکت آن جهت دهد. نکته اینجاست که تاج همواره به همراه نازل حرکت می کند و چون همواره در حرکت است، ویژگی هایی همچون استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان جزو فاکتورهای ضروری برای آن است. اما تاج های این مدل از دستگاه به طور مشخص از جنس آلمینیوم یکپارچه ساخته شده است که از طریق یک فرآیند ترکیبی ساخته شده اند که از طریق ترکیب قالب‌سازی استیل و Die-Casting می باشد.

4- منبع لیزر از برند های برتر:

خیلی ها در این مورد اشتراک نظر دارند که منبع یا سورس دستگاه های برش لیزر قلب تپنده این دستگاه ها هستند و همین مسئله باعث می شود که تقریبا مهم ترین مرحله در انتخاب این نوع دستگاه ها، انتخاب سورس یا منبع آنها باشد. ما در نوین تاک لیزر برای دستگاه های برش فلزی مدل LF-ST سه برند خیلی معتبر و مطمئن را که تولید کننده لیزر هستند، فراهم کرده و خیال شما را از بابت انتخاب این مورد مهم راحت کرده است. برای این مدل از دستگاه، سورس های لیزر برای توان های 1000، 1500، 2000، 3000 و 4000 وات موجود می باشد.

5- موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی:

دستگاه های برش لیزر به خاطر اینکه از سروموتورهای ژاپنی برند Fuji برخوردارند، حرکت بسیار قدرتمند و برنده ای دارند و دقیقا به خاطر مجهز بودن به همین سروموتورهاست که نیرو محرکه عالی دارند. شما با خیال راحت می توانید کارهای هر چه بیشتری را به دستگاه لیزر بسپارید و از موتورهای ژاپنی‌ تان هر چه می خواهید، کار بکشید!

6- برندهای دوست داشتنی:

دستگاه های مختلف از برندهای متفاوت همگی کار برش فلزات را بصورت کلی انجام می دهند. اما تفاوت همیشه در جزییات است. فرق بین یک دستگاه خوب یا بد همیشه در جزییات آن دستگاه است که کیفیت آن به چه صورتی است. لیزرهای سری LF-ST تا حد ممکن، از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد در بخش‌های مختلف دستگاه استفاده کرده است. این دستگاه یک سری قطعات الکتریکی دارد که از برند Schnider ساخته شده است. همچنین ریل‌های حرکتی از برند تایوانی HiWin هستند که به کیفیتی عالی در بین مصرف‌کنندگان شهرت دارند.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 9
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 3
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 12
            بازدید ماه بازدید ماه : 451
            بازدید سال بازدید سال : 3244
            بازدید کلی بازدید کلی : 23717

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.136.97.64
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف